måndag 10 november 2008

Idag kl 13,50



Vad kan man annat vänta sig av en dag som idag....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Precis vad jag sitter och tänker också - hade tänkt mig en hundpromenad (och det tänkte nog Hilda som sitter och kurar i bilen - sitt andra hem) - men ja vad skall man göra - dra på sig regnstället - ja, det får bli så!
Usch!
Ulla

Hannu på Langeland sa...

Det är bara att bita i hop! Nu skall jag ut i vebon och hämta bränsle!

Hannele på Hisingen sa...

Tja, i vår familj är vi lite perversa... maken cyklar idag och storebror funderade på att vindsurfa :)

Hannu på Langeland sa...

Hehe, jag har alltid misstänkt att det har varit något sådan med dig Hannele, fast du verkar glad ändå!

Anonym sa...

storebror = min äldste son, som tog med sej en hel skolklass på höstläger i går i blåst o regn.