lördag 13 december 2008

Perfekt, nu....


Ja då har julen slagit ut till Lucia. Perfekt säger jag och knäppte ett oarrangerat mobilfoto! Nu skall resten av dagen ägnas åt typ rakning och skönhetsvård. Vård och vård, typ tvätta mig! Och få ordning på flugan, det var enklare förr, man blev liksom ok direkt. Nu får man göra så gott det går! Ha en fin Lucia på er där ute, jag aktar mig för ljus i håret, men är i övrigt mycket på G!



I morgon är det väl typ så här.... Haha, jag älskar bilden och fick övertala Barbro och Kåre länge innan de gick med på att ha den i Vinterkalas. Om de ångrat sig, tja... Men de kommer också på festen, så jag får väl fråga. Ha det gott och väck mig inte tidigt i morgon! Bilden är klickbar. :))

12 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken bild!bara såå bra ,hälsa paret på bilden..

Anonym sa...

å kuddarna kommer att bli välanvända imorgon bitti

Anonym sa...

Den bilden är så fin - jag har tittat på den idag när jag bakat skurna pepparkakor och lussekatter efter bra recept! ;)
Ulla

Hannu på Langeland sa...

Visst är bilden underbar, hoppas bara dom förstår det också. Den är ju tagen i en icke poserad stund, och just därför är det vad den är! Ha det gott, nu ska jag knyta flugan snyggt och dra i väg på nattlig galej. Tjohoo! :))

Anonym sa...

Vaknaaa!,frukost

Jane S sa...

Åh, vilka underbara bilder - var och en på sitt vis!
Ha det gott!

Anonym sa...

-Hannu sover till måndag

Hannele på Hisingen sa...

hahha, underbar bild :)

Anonym sa...

P.S.
Blommorna är också fina.

Anonym sa...

Hallå Hannu, håller på med skiss för ett jobb du gjort för AOT och har ett par frågor men hittar inte din mejladress. Vill du skriva mig en rad när du har tid? Helst snart.
Iann
iann snabela iann punkt se
(Radera gärna den här kommentaren när du läst den. :-))

Hannu på Langeland sa...

Hallå! Iann, sluta häng i telen då!

Hannu på Langeland sa...

Nu tillbaka, har inte sovit tills nu, även om jag borde, lite jobb typ!