söndag 21 september 2008

Tristess!

Igår lade både tele och bredband av, igen! Det spelar ingen roll vilken operatör man har, eftersom på landet finns det bara en ledning! Men hallå! Det är minst tredje gången det händer i år, visserligen skönt men några dagar utan ringring, men snabbt tråkar jag ut mig med att inte kunna fixa saker över nätet! Sitter just nu med ett mobilt bredband, ok i stan, men här på västra sidan av Kinnekulle är det sämre än mina gamla modem! Urk... Den vanliga mobilen ska vi inte tala om.
Alltså inga bilder på några dagar! ha det fint / Hannu
Synd nu när det är så fint.

4 kommentarer:

MAS sa...

Psst. Du kan fortfarande ta bilderna och lägga upp dem sedan när linan är tillbaka. Ett tips från stan.

Trollmor sa...

Jag har länkat dej, hoppas det är ok!
Du har så vackra bilder

Hannu på Langeland sa...

Det är lugnt att länka mig, jag finns redan på en del suspekta sidor! Då menade jag inte direkt din!
Hurru masn, nu får du mycket bilder! Kanske något för just stan!

Hannele på Hisingen sa...

Suspekta sidor....