tisdag 5 maj 2009

Norrut.....

Japp i morgon bär det av uppåt, först till Skellefteå! Fast jag inser nu att jag blir det enda dragplåstret i morgon, fast det är ju tur, jag skulle väl knappast kunna konkurrera med dom här!
I övermorgon är jag i Luleå, shit har dom snö eller.... Va fan får inte textfärgen att funka, klicka på här och snö, nja det är inte nödvändigt men lokalt typ norrut! Åh nu spelar dom Alcazar på radio, måste dansa lite, typ Stay The Night! Gillar den skarpt, inte min smak men bra tryck ändå... Hörs!

6 kommentarer:

Maria sa...

jasså du e påväg Norröver, lyllos dig, hade gärna hängt på *Ler* Kommer ju där uppifrån, jag kanske gjort dig förvirrad då jag komenterat under två identiteter här, kanske därför du inte kände igen mig i lördags. I alla fall ska jag på trädgårdsbloggen jag har med min mamma lägga ut lite fina kort från din trädgård!
Åker du tåg upp?
/maria

Hannu på Langeland sa...

Jag har redan klockat er på dialekterna... Nej bild och flyg!

Maria sa...

Såg din komentar nu på den 2 maj att du nu förstod vem jag var *L*
Du jag skrev en fråga i mitt ssenaste inlägg under det datumet, kan du va gullig att kolla in det så behöver jag inte skriva samma igen =)
Herre gud vad jag tjötar =)

Sommarträdgården sa...

Men texten är bäst på Alcazarlåten:)Inte att förglömma!

Anonym sa...

Då är du välkommen upp till tidig vår!

C. Meow sa...

Vi har ingen snö kvar här i Luleå. Eller, nån liten hög här och var i de skuggigaste hörnen, men de räknas väl inte? :D Ser fram emot att komma och lyssna på dig ... och bli inspirerad.