onsdag 12 augusti 2009

Gillar!

Vadå? Tryck här ----> X Så får du se. =)

5 kommentarer:

Hanna S sa...

Grattis!
Kan bara instämma i hyllningarna,läste boken för några veckor sedan. Skall snart beställa fler av dina alster - härligt att böcker är något man kan köpa hur mycket som helst av utan att få dåligt samvete för att man bränner pengar. Och växter självklart.

Med böcker investerar man i sig själv och med växter investerar man i sin trädgård. Intalar jag mig när jag läser mitt saldo, i alla fall ;-)

Hannu på Langeland sa...

Både böcker och växter är främst självinvestering som man mår bra utav, och mår du bra är det en livsinvestering, toppenbra! :)

Fundera grönt sa...

Sug åt dig!
Den är en fin bok att njuta av. Har inte läst hela ännu, den som spar han har :)
Nanna

Hannu på Langeland sa...

Den som spar, jag har inte läst en rad, lovar! :)

Fundera grönt sa...

Då har du något att göra i vinter. Det är bra. :)