lördag 13 mars 2010

Omnämnd...:)

Alltid kul att vara lite i hetluften...:0

2 kommentarer:

Claus Dalby sa...

Kære Hannu,

Har af og til været inde på både din blog og hjemmeside. Jeg er en rigtig stor beundrer af dine bøger, fotografier og dit meget kreative havesyn. Mange af dine bøger står i min reol, og jeg kan utrolig godt lide dine skæve 'vinkler'.
Når jeg føst giver mig til kende nu, er det fordi jeg netop har startet en blog - www.clausdalby.dk - som du er meget velkommen til at kigge ind på. Faktisk gik den først i luften i går eftermiddags, og det har været helt fantastisk. Over 4.000 unikke besøg har jeg haft blot ved mund-til-øre-metoden på et døgn.
Omkring 70 har skrevet anmeldelser af mine bøger siden åbningen. Jeg skriver og fotograferer nemlig også.
Det kunne være rigtig hyggeligt at mødes på et tidspunkt. Du skal vide, at du altid er velkommen her i Århus på den jyske østkyst.
På et tidspunkt vil jeg gerne skrive om dig til en af mine kommende bøger, hvis du har lyst. Jeg så artiklen med dig og din have i Det Danske Haveselskabs blad 'Haven', men jeg synes ikke, at den ydede din have fuld retfærdighed.

Send mig gerne en hilsen.

De bedste hilsner fra Claus

Anonym sa...

Gôtt jobbat, Hannu!Yo