onsdag 10 november 2010

Momentus...







Trädgården känns lite övergiven på något vis...

14 kommentarer:

Scylla sa...

Jag tycker att det ser ut som du har flera kompisar där ute :))

Susie på Stjärnarve... sa...

...att det där såg INTE ut! Här är dert faktiskt fortfarande höst med + 8 grader - betydligt skönare!!
(För hur konstigt det än kan låta för dig, så föredrar jag faktiskt regn framför snö.)

NinaVästerplana sa...

Tänk om det ville hålla sig så där... Vitt o rent o döljer allt man inte hunnit med....
Ha´t himla gôrgôtt
Nina

Västanvind sa...

Det ser lite ut som i landet Narnia.
Nu har du chansen att öva på skidorna :)
Ha det bra i kylan.
Eivor

ulla laiho sa...

Jag har varit så nyfiken på det uthålliga paret i bakgrunden på många av dina bilder. De har stått där i ur och skur ... kul att se på nära håll. /Vänligen Ulla Laiho

Marie Lithén sa...

Håller med Nina, precis så är det

Hannu på Langeland sa...

Japp Scylla aldrig ensam här!
Vi får nog en släng av hösten igen Sus, detta är bara försmak.
Jag vill nog hinna göra det jag inte hunnit Nina...
He he lite mer snö behövs för skidor, men tack Eivor.
Ja du Ulla nu står de i skur...
Nja Marie lite mer höst behöver jag...

Lena Andersson sa...

Jag tycker det känns dött ute nu.
mvh Lena

stig sa...

Underbara bilder, men hoppas vid gud att snön försvinner i alla fall ett tag än då jag har en mängd kvar att göra, vart fan tar tiden vägen....

Helens trädgård sa...

Hej Hannu!
Tror du har mer snö än vad jag har här i Piteå.
Vackra bilder!

Hannu på Langeland sa...

Nja Lena nu gäller struktur och form, en trädgård dör inte...
Ja Stig snön försvinner, det måste den.
Ja men Helen det är här i söder dramatiken finns och allt händer! ;)

TYRA Hallsénius Lindhe sa...

Snyggt! Det är inne med vitt i trädgårn' säjer dom.

Tyra

enannanhelena sa...

Jag har aldrig fått den berömda tummen ur :) för att kika in här, men nu äntligen, har ju sett din blogg ligga upplagd både lite här och där i favoriter.

Snön kan trots allt vara fantastisk! Både visuellt och praktiskt! Vi var på auktion, "ute i obygden" igår kväll och mörkret på landet var inte alls så kompakt, tack vare snön.

Tack för fina bilder, ska ta mig tid att titta runt mer härinne snart.
mvh helena

Unknown sa...

Oj jäklars va fint det blir med sådana foton. Snön lägger sordin på tillvaron liksom.....