söndag 17 juni 2012

Toppenhelg


 Idag har det varit Mötesplats trädgård med många öppna 
trädgårdar att besöka, ett kanonprojekt som lockar
många från landets alla håll.


Och en del fick jag bli fotograferad med Gunn-Mari kom 
ända från Nordmaling, kanske inte bara för min skull dock...


 Och Petra från Eskilstuna trakten hittade också hit. Träffade på
folk från Bromma, Småland, Jönköping och Göteborg. Självklart kom
det en massa Skaraborgare med. Inser nu
att jag borde tvingat alla att bli fotograferade med mig, skön
spridning på gubben då. :)


Ca 200 personer passerade grindarna och de flesta var snälla
och tyckte om vad de såg. Det är också toppen att ha 
öppen trädgård och jag får så mycket gjort, men jag hade ingen
aning om att det var en skottkärra ogräs i lavendeln, tänk vad man 
kan blunda för vekligheten i bland.

5 kommentarer:

Iréne JB sa...

Tror att det är tur att man kan blunda för verkligheten ibland. Här i trädgården finns det ganska många osmickrande ställen :)

M/S Design sa...

Det var många besökare!!!
Mariana

Hélena sa...

Ja, tack och lov för tänk vad jobbigt man skulle få det om man alltid såg det där ogräset :-) Kul med öppen trädgård.
Ha det bäst!
Hélena

Moa sa...

Låter som du hade det riktigt mysigt och fick träffa mycket folk och fick gjort lite nytta, ja tänk vad som gömmer sig bland bladen *ler*.. vill önska dig en mysig midsommarvecka..Moa

Hannu på Langeland sa...

Ja det gäller att ha ett sellektivt seende, annars dukar man undet, men så klart det var en kul helg ändå. :)