måndag 19 augusti 2013

Kapat mail.


Förra veckan blev min mail kapad och med det försvann 100% av min mailhistorik och med det också samtliga lösa trådar med datum, platser och tider. För mig är det omöjligt att hitta tillbaka till alla adresser och en hel del av dem skulle jag gärna ha nu direkt. Om du läser det här och vi brukar ha mailkommunikation så skicka gärna ett mail så är du inne i mina listor snart igen.
För er som har anmält er till höstens mathelger ber jag er att anmäla er igen, jag har skrivit upp er men inte era adresser. Gör en ny anmälan enligt instruktioner på bloggen; http://hannu-s.blogspot.se/2013/06/mathelger-pa-kinnekulle.html så får ni info när det närmar sig.
Detta betyder också att samtliga adresser och tider för höstens föredrag är bortblåsta de med, kolla upp att jag har koll. Jag vet vilken ort och datum men inget mer…
Sorry sorry men livet krånglar ibland. 
Min nya mail; hannu.sarenstrom@gmail.com

Inga kommentarer: