tisdag 30 juni 2015

Semester med mat, trädgård och underbara upplevelser.



I höst blir det Medelhavet runt. 


Jag vet inte hur det går till men min kalender är alltid fullklottrad
med att göra saker, datum hit och dit. Kollade igenom min kalender
nyss för att se om jag skulle kunna ta bilen och köra iväg en vecka
eller så, men nej. Det finns helt enkelt inte tillräckligt många dagar
 i rad för att dra i väg. Men till min glädje hittade jag 10 dagar
i oktober som jag genast kryssade till mig och Aile. Den 10 oktober lagar vi 
mat med Grand Tours i Andalusien, det blir trädgård och bad med.
Välkomna att följa med, jag tror det blir härligt med god medelhavs 
mat i oktober. Efter den veckan ska jag köra vidare till Italien, där 
jag och Sanna Töringe har vår matlagningsvecka på palatset i Apulien. Det
blir visserligen ingen lång semester men ändå ett äventyr för mig och 
Aile som åker den Spanska kusten upp och hälsar på vänner lite här och där.


Vi har ett par platser kvar till palatset, missa inte att boka om du vill följa med.
Vill du se Bilder från våra tidigare matresor klicka här.


Välkomna Sanna och Hannu




1 kommentar:

Hasse Wester sa...

Det låter helt fantastiskt!