söndag 5 juli 2015

Oj vilken dag


Idag var det öppen trädgård igen
i Mötesplats trädgårds regi. Ca 200 
personer trotsade värmen och gav sig
ut på trädgårdsäventyr. 


Lika många Rimfrost och Trädgårdsdrömmar
gav jag bort, och snart är de slut för evigt. 


En kvinna frågade om Vårkänning
som definitivt är tokslut, men jag
kollade min hylla och där stod 2 st.
Det var så härligt att ta den ena och
ge bort en önskedröm. Jag fick en stor
överlycklig kram tillbaka. Men nu
är den slut!


För många var jag en första gångs upplevelse, jag ser mig
inte som en välkänd person men fattar så klart att
många vet vem jag är. Det är roligt att träffa på
vilka som men de som var här för första gången visste
inte till sig, härligt och många köpte alla böcker.


Idag har jag mött så mycket fina människor som har
sagt vackra saker om mig, maten och trädgården. Jag
tror faktiskt att alla älskade mitt stök och gick hem berikade
även om jag ibland tror annat om besökare när de
kommer in genom grinden. Tack alla ni som var
här och pratade fint om mig och trädgården, det
känns härligt. Stor kram.

5 kommentarer:

Under eken sa...

Tack för visningen och Kram tillbaka!!

Hasse Wester sa...

Klart att du är en välkänd person Hannu och jag förstår inte att ingen har skrivit om dig på Wikipedia. Du borde självklart ha en sida där.

Anne Karin Knutsen Heggem sa...

Hadde Eg hatt nok penger då vi var der fra Molde så hadde Eg handla eit par Eg og. Men satser på når kokeboka kjem.

an angel at my table sa...

Härligt med Öppen trädgård! Att visa och prata om sin trädgård som man arbetar så mycket med måste vara underbar och då samtidigt få vackra ord som uppmuntring!!! Jag ska ha öppen trädgård för första gången imorgon lite nervös är jag! Allt gott Mari

Helt enkelt hemma hos mig sa...

Sug åt dig av alla komplimanger som du fick/får för det är du väl värd :)