fredag 17 mars 2017

Vårtrappan


Ännu är det bara mars men visst känns våren närvarande redan nu, älskar denna tid med ljus, fågelkvitter och vårblommor i rabatterna och på trappan. Ännu har jag inte dragit igång med stora vårsvängen men lite vår har jag ändå planterat. På malmömässan köpte jag en del vårlökar och jag hade ganska många hemma med som inte blev planterade i höstas, de har legat svalt över vintern och lökarna var fasta och fina så nu är de planterade i hinkar på trappan. Lite köpta vårblommor till det så blir det ändå en go känsla. Visserligen kan frost och snö komma tillbaks men de flesta vårblommorna klarar av lite frost utan problem. Nu ser jag fram emot värme och blommande trappsteg, ha det gått där ute i vårvinden. Hannu

4 kommentarer:

M/S Design sa...

Det var en fint vårladdad trappa!!!

Mette i hagebloggen Furulunden sa...

Den trappen din altså... og med alle de fine vårkrukkene. Jeg dåner... ;)

Birgitta Jesperson sa...

Hittade hit idag..så mkt fint..blev bara sååå Glad av denna trapp �� Tack!

Anonymous sa...

Hej, här är en person jag vet att du faktiskt kan ha en privat session och få din civilstånd löst inom ett ögonblick, den personen är den ständigt medkännande doktorn Egwali, en trollformell som har använt sin magiska trollformel för att hjälpa till att förändra livet för så många jag känner idag. Du bara heter det, är det en kärleksformulering, yrkesverksamhet, sjukdomar av olika slag, vad som än är fallet, han har rätt i tid för att ta hand om dig och ge dig sinnesro precis som han gjorde för mitt. Du kan kontakta honom via WhatsApp / Viber + 2348122948392
Mail: dregwalispellbinder@gmail.com Ha en privat session med honom och var glad. Lycka till!!