fredag 20 april 2012

Stillestånd...

Japp fortfarande utan tele och bredband, reparatören var här idag när jag inte var hemma och lade en lapp i lådan om att boka tid, varför inte ringa om man ska komma in? Veckan har dock varit full av upplevelser, dels på Nordiska trädgårdar där ja som avgående ordförande delade ut Gröna Pennpriset till Klas Kihlber med tidningen Trädgårdsliv som nu firar fem års jubileum, det kändes riktigt kul att han fick priset i år. En snabbis till vårtädgårdar i England har jag också hunnit med och i morgon blir det föredrag i Kristinehamn, full fart här med andra ord och roligt så klart. :)

7 kommentarer:

Lena, Kungsholmen sa...

Låter som ett schysst liv...
Allt gott till dig.

Marie Lithén sa...

Gud så värd han var det Klas! Såååå nyfiken på bilder från Englandssnabbisen

Hannu på Langeland sa...

Ja han var verkligen värd det, bilder kommer med bredbandet om jag hittar minneskonsten som är borta just nu...

Alen Trädgård sa...

Han inte "få tag" i dig på Nordiska Trädgårdar för att tjenixa:( såg bara ryggen på dig när du susade fram över golvet. Vi syns kanske någon annan gång:) Ha det gott/Monne

Rose Garden Malevik sa...

Jisses vad trist Hannu.....hoppas det ordnar sig snart...
men du verkar ju ha fullt upp ändå :)
å missa nu inte,,,,,,,

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
HÅkan

Susie på Stjärnarve... sa...

Hinner du med din egen trädgård!?

Veronica sa...

Härligt att du visade livstecken :)
En av mina drömmar är att en gång åka till England på en trädgårdsresa. Ser fram emot bilderna så jag får se vad jag längtar efter ;)

//Veronica