torsdag 26 april 2012

Fortfarande stilla...

Hej ja mitt bredband ligger fortfarande nere och telen med, jag blir galen på att de inte kan fixa problemet men det är väl så när gammalt möter nytt eller ngt. Men känns också märkligt nu när nätet är så viktigt för alla funktioner i livet, bara att betala räkningar eller så... Ja ja blir väl ordning på det så småningom hoppas jag. Hur som helst vill jag tipsa om växtutförsäljningen på Sofiero den 1/5, det börjar kl 11 och kön startar vid dörrarna, ett unikt lundväxtmaterial säljs ut för 20:- krukan, de mest eftertraktade kan man bara köpa en av varje eftersom jag/Sofiero vill att så många som möjligt ska kunna komma till och få del av godbitarna. En mängd buskar och träd säljs också ut och missa inte Skavankers fantastiska orangeri och möbler, passa på det blir vårens bästa växtevent. :)Googla Skavaner och njut. Syns då. ;)

7 kommentarer:

Hannu på Langeland sa...

Skavanker ska det så klart vara, ge mig bredbandet tillbaka nu hatar mobilstavningar...

Veronica sa...

Japp, Hannu! Det är inte lätt att blogga i mobilen! Men.... man ska kunna koppla in telefonen på nåt sätt i datorn och surfa genom den. Fråga mig inte hur men det ska funka :)

//Veronica

Marie Lithén sa...

inte vet jag om jag varit utan så länge att jag vant mig... men jag bloggar genom bloggers app i mobilen, jag betalar räkningar genom bankens app i mobilen, jag kopplar mobilen till datorn i bland då jag tröttnar på den lilla bilden i mobilen;) Du har ju ett modem i mobilen, men kan ju behöva vila dig från den nya datorn, fniss

Anonym sa...

http://www.skavanker.se/aktuellt/

Vanja sa...

Kanske är det jobbigt för Herr Teleoperatören att klättra hela vägen upp för Kinnekullen med all sin utrustning på axeln...

Vi får hoppas att det löser sig innan helgen iallafall.

Hannu på Langeland sa...

Tyvärr är täckningen så usel här att det inte räcker till att få i gång datorn, märkligt att det funkar hos dig Marie, ni har ju det uselt med. Japp man kan betala via mobilen men inte företag... Dessutom räcker inte täckningen till att öppna appendix hemma.. Störigt, men jag kanske ringer dig i em och får i gång datorn... :)

Susie på Stjärnarve... sa...

Man blir ju lite orolig när du berättar om dina bredbandsproblem. Vi ska förmodligen snart få bredband här, än så länge så klarar jag mig alldeles utmärkt på Telias ADSL som alltid fungerat perfekt.Men bredband måste man ju tydligen ha, dom släcker ju ner allt annat med tiden!