måndag 11 juni 2012

Somrigt...


Idag är jag egentligen hundvakt åt Kajsa men hon verkar vakta huset mer än jag henne, solen lyser mellan skurarna och det är ganska gott att vara hemma.


Får helt enkelt en skön sommarkänsla i kroppen...


Och kanske borde jag lägga mig på rygg under Mandarinen och 
se hur den slår ut mer och mer för var minut... He he trodde jag, måste
städa uppp i trädgården tills i morgon för då kommer det två utsålda bussar hit och ska besöka trädgården, på kvällen har ett föredrag i Vimmerby på Astrid Lindgrens värld. På onsdag ska det
matfotas hemma i köket och i helgen är det öppen trädgård, då är mandarinen som bäst tror jag.

4 kommentarer:

Backtobasic sa...

Vad är det för lilafärgade blommor på bild 2 ?

Iréne JB sa...

Låter som sagt som om du kommer att ha fullt upp :) I år ligger jag efter hur mycket som helst. Kommer helt enkelt inte till skott. Att jag jobbar och sedan har fullplanerade helger kan också vara en bidragande orsak :)

Inger R sa...

Vad skönt att höra att du har fullt upp för då kan jag trösta mig med att du har det värre än mig :) Åker förresten till Gotland nästa tisdag på ett kort besök.

Veronica sa...

Ingen vila, ingen ro! Bara slita, bara gno! :)