onsdag 13 maj 2015

Trädgårdsarbete


Trädgårdsmästare – hjälp sökes

I år arbetar jag med så mycket annat att jag inte hinner med min trädgård på det vis som jag skulle önska, därför söker jag nu en person som tillsvidare kan arbeta två dagar i veckan under säsongen. Jag kan givetvis vara flexibel med dagarna och arbetstider så det ska passa dina tider, dock ej kvällsarbete.
Du är självgående och förstår vad som ska och behövs göras i trädgården, du har någon form av trädgårdsrelaterad utbildning och har en stor kännedom om växter och skötsel. För din bekvämlighets är det bra om du bor relativt nära Kinnekulle i Västra Götaland. Eftersom det är en privat trädgård finns det inte personalrum, omklädningsrum och dylikt. Jag kommer när tillfälle ges att vara delaktig i arbetet, men du skall kunna ta eget ansvar och bevara trädgårdens särart samt utveckla den. Till stor del kommer arbetsuppgifterna vara att trista som att gräva rotogräs i ytterkanter men också göra nyplanteringar av buskar, träd och perenner. 
Jag tänker mig att du kan börja arbeta hyfsat omgående och låter detta som något för dig mejla till: hannu.sarenstrom@gmail.com Rubricera ditt mejl med trädgård så hittar jag det lättare i flödet. Lön enligt avtal eller översenskomelse. 
Välkommen Hannu

Inga kommentarer: