söndag 13 augusti 2017

Snart till salu


Nu blir det faktsikt till salu, mittt älskade hus. Men jag säljer
med glädje eftersom jag till 100% vill gå vidare och skapa en
ny plats med trädgård och liv. I detta hus har jag alltid varit lycklig
och för mig är huset det vackraste som fins på Kinnekulle, men
det är givetvis en smaksak. Visning är planerat till vecka 36 men
givetvis kommer det ut på nätet innan dess. Jag känner mig upprymd
och förväntansfull inför framtiden, precis så som jag gjorde när jag fick
köpa detta underbara hus.  Hannu

5 kommentarer:

Isas Trädgård sa...

Lyckliga den som får köpa ditt vackra hus och fantastiska trädgård. Och så härligt att känna sig klar att gå vidare mot nya äventyr, skapa en ny trädgård och möta något helt nytt. Vad det än blir så önskar jag dig ett stort lycka till och hoppas få följa dig på bloggen mot det stora äventyret !
Ha det så gott !
Kram/Isa

Hannu på Langeland sa...

Tack,jag hoppas som du att de blir lyckliga, jag fortsättter som vanligt på en ny adress. ;)

بيت العز sa...


-تاتش
تكسية واجهات مباني بالشارقة
عزل اسطح الشارقة
وتر بروف بالشارقة
شركات عزل مائي في الشارقة
شركات العزل المائي في الامارات
شركات العزل الحراري في الامارات
مقاول عزل الشارقة
رقم شركة عزل اسطح الشارقة
فني عزل اسطح بالشارقة
أفضل شركات عزل اسطح في الشارقة
عزل خزانات الشارقة
عزل مسابح بالشارقة
عزل بالفوم في الشارقة
سباك الشارقة
كهربائى منازل الشارقة
عامل بلاستر بالشارقة
ترميم بالشارقة
صيانة منازل فى الشارقة
صيانة فلل فى الشارقة
ترميم فلل الشارقة
ترميم منازل الشارقة

Mai sa...

اللمسة الذهبية
صباغ رخيص فى دبى
دهان رخيص دبى
خدمات دبي

manar sa...

الماهر
شركة تنظيف موكيت بالبخار راس الخيمة
شركة تنظيف سجاد بالبخار راس الخيمة
شركة تنظيف كنب بالبخار راس الخيمة