torsdag 7 april 2011

Älskar tiden, nu nu nu!


Ja det är nu det händer, typ en stund (tid) efter tidsbytet kommer solen och mitt köksliv bombaderas av kvällssol som vägrar att ge upp förrän i typ oktober, jag kan ju då inte göra mer än att njuta å så småningom klaga på värmen. Men just nu Big Love.


Dessutom har jag årets eller förmodligen fjolårets godaste morötter i mitt kök, jag vet inte om alla butiker har samma men Lidköping har begåvats med en väldigt god skörd och jag måste säga att jag ALDRIG har haft så goda morötter i mitt vårkök förut! Snälla ta inte slut....

3 kommentarer:

Cilla sa...

Härligt med så goda morötter! Annars brukar jag tycka att de man odlar själv är de godaste!

Cilla♥

Pia sa...

Visst är det underbart när solen skiner in, även om rutorna är skitiga och allt damm syns här hos mig;)Då är det ju bra att hålla till utomhus!

Boäng sa...

Skönt med hopp om en ny sommar, den är efterlängtad.
En fråga - använder du någon speciell gadget till din "TurnePlan" i högerspalten? Just nu fungerar inte radbrytningen för mig på blogspot så jag kan inte göra nån vettig lista. Tydligen nåt känt problem enligt deras supportforum.